close

親愛的老公

今天早上尼傳給我的歌
我本來還在想到底是誰的歌

但是我一聽那首歌
發現前奏好耳熟...

那女生一開始唱
我就知道是哪一首歌了

突然好多好多的回憶就湧上心頭....


【Way Back Into Love】
這是"K歌情人"電影的主題曲

是我們一起去看的電影
我們一起去高雄大遠百華納威秀看的

我記得那是部很好看的電影
而且我們都很喜歡這首歌


看完電影之後我都還一直在唸這首歌
我一直想在找時間去下載
但是都忘了




今天泥卻傳了這首歌來






我ㄧ聽
眼淚就不聽使喚了...




原來泥還記得這首歌

還記得我喜歡這首歌

還記得我們一起去看的電影

原來尼都還還記得....







不知道泥還記不記得
我們還沒在一起的時候


有一次我們去屏東的Sogo逛誠品
在逛音樂CD的時候
我說我看了一部電影"幸運之吻"
我很喜歡這部電影裡的歌
但是我都找不到



後來過沒幾天
泥就傳了幸運之吻的歌給我




我不經意的說出我喜歡什麼
泥就記在心裡去找來給我




那時候我心裡的感動
我永遠也不會忘記




或許我就是這樣愛上泥的也說不定~~呵





今天尼傳給我這首歌
那時候的感動
再次在我心裡出現




但是這次的感動
比之前更多更多更多...
多到讓我的眼淚都滿出來...





其實我覺得
這就是所謂的幸福






有很豪華的房子

有很奢侈的生活

有很多很多的錢

有很多好吃的美食

有所有一切世界上的榮華富貴

有所有一切世人眼裡的幸福生活

這所有的 一切
我卻覺得不如尼傳給我的這一首歌





那間泥租的不是很豪華的房子

那些泥煮給我吃的麵和那塊雞排

那些泥省錢幫我買的小禮物

那些泥偷偷製造的小驚喜

那些泥幫我縫好的壞掉拉鍊

那些泥為我做的好多好多事.....

就是我最幸福的生活





不是因為多麼偉大多麼了不起的事

不是因為多麼貴多麼稀有的東西

而是因為

是泥為我做的




只要是泥為我做的事

就是我心裡最偉大最了不起的事

只要是泥給我的東西

就是我心裡最貴最稀有的東西


只要是泥

就是我心裡最大最滿足的幸福



老公

謝謝泥

讓我成為世界上最幸福的女孩







【Way Back Into Love】

I've been living with a shadow overhead

I've been sleeping with a cloud above my bed

I've been lonely for so long

Trapped in the past, I just can't seem to move on


I've been hiding all my hopes and dreams away

Just in case I ever need them again someday

I've been setting aside time

To clear a little space in the corners of my mind



All I wanna do is find a way back into love

I can't make it through without a way back into love

Oh oh oh



I've been watching but the stars refuse to shine

I've been searching but I just don't see the signs

I know that it's out there

There's got to be something for my soul somewhere


I've been looking for someone to shed some light

Not somebody just to get me throught the night

I could use some direction

And I'm open to your suggestions



All I wanna do is find a way back into love

I can't make it through without a way back into love

And if I open my heart again

I guess I'm hoping you'll be there for me in the end



There are moments when I don't know if it's real

Or if anybody feels the way I feel

I need inspiration

Not just another negotiation



All I wanna do is find a way back into love

I can't make it "ture" without a way back into love


And if I open my heart to you

I'm hoping you'll show me what to do

And if you help me to start again

You know that I'll be there for you in the end

arrow
arrow
    全站熱搜

    hchlfw 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()